Diakonhjemmet Omsorg søker sykepleier og helsefagarbeider til hjemmetjeneste

Diakonhjemmet Omsorg søker sykepleier og helsefagarbeider til hjemmetjeneste

Diakonhjemmet Omsorg er en virksomhet i vekst og utvikling. Per i dag har vi ansvaret for drift av Diakonhjemmets barnehager, Sagenehjemmet og Dialog i tillegg til flere utviklings- og samarbeidsprosjekter. Et neste steg er oppstart av hjemmebaserte tjenester. Det blir en spennende reise og vi trenger deg med på laget.

Avdeling for hjemmebaserte tjenester søker faglig dyktige, engasjerte og serviceinnstilte medarbeidere med interesse for å yte det lille ekstra for hver bruker i deres hjem.


Vi har ledige 2 faste stillinger med tiltredelse fra oktober. Vi søker autoriserte sykepleiere og helsefagarbeidere. Det er todelt turnus og jobb hver 3. helg. Vi ønsker engasjerte medarbeidere som, spesielt i en startfase, må regne med å jobbe fleksibelt i forhold til arbeidstid og arbeidsoppgaver.

Arbeidsoppgaver

  • Sykepleierrettede oppgaver knyttet til hjemmeboende i Oslo
  • Journalføring og rapportering i tilhørende fagprogram.
  • Tverrfaglig samarbeid med andre profesjoner både internt og eksternt
  • Bistå faglig i våre sykehjem (spesielt i oppstartsfasen)

Kvalifikasjoner

  • Autorisert sykepleier.
  • Autorisert helsefagarbeider.
  • Det vektlegges erfaring fra hjemmesykepleie.
  • Gode datakunnskaper.
  • Må ha god skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne.
  • Må ha førerkort for bil
  • Personlig egnethet vektlegges i ansettelsen.

Personlige egenskaper

  • Må kunne jobbe både selvstendig og i team.
  • Gode samarbeidsevner
  • Faglig integritet og etisk bevissthet
  • Strukturert og effektiv
  • Fleksibel i en tjeneste som stadig er i endring.
  • Løsningsorientert.

Den som ansettes, må være lojal mot Diakonhjemmets verdier

Vi tilbyr

  • Ansettelses- og arbeidsvilkår, pensjonsordning, gruppelivs- og ulykkesforsikring etter avtale mellom arbeidstakerorganisasjonene og Virke.
  • Et godt arbeidsmiljø
  • Mulighet for å være med på å starte opp og utvikle de hjemmebaserte tjenester ved Diakonhjemmet til å bli en sikker og forutsigbar tjeneste.
  • Individuell karriereplan for faglig og personlig utvikling.

Informasjon om stillingene

For mer informasjon om stillingen kontakt Lillian Reiten avdelingsleder for hjemmebaserte tjenester. Se også diakonhjemmet.no/hjemmetjeneste

Søk stillingen

Søknad, CV og kopi av førerkort sendes: omsorg@diakonhjemmet.no

Innholdet i CV må dokumenteres med scannet versjon av vitnemål og attester. Kontaktinformasjon til to referanser medbringes til et eventuelt intervju. Den som blir ansatt må levere politiattest.

Søknadsfrist innen 13. august 2017.