
– Glad og stolt over at Pride-flagget vaier over Diakonhjemmet
– Jeg er glad og stolt over at regnbueflagget vaier over Diakonhjemmet denne uken, sier forstander/adm.dir. for Diakonhjemmet Ingunn Moser. Diakonhjemmets motto er engasjert for mennesket. For oss er regnbuefargene et symbol på likeverd: Alle mennesker har samme verdi uavhengig av hudfarge, kjønn, legning, politisk ståsted og religion.

